سبک زندگی

6 لحظه مد که سال 2022 را تعریف کرد

سال 2022 سال مهمی بود زیرا صنعت مد از ویرانی دو سال قبل بهبود یافت. ما لحظات شکسته‌کننده‌ای را در فرش قرمز تجربه کردیم و مشتاقانه منتظر حضور در باند بودیم. سوپرها بازگشتند و ریحانا در یکی از معروف ترین اعلامیه های بارداری در تاریخ شرکت کرد. لحظات مد سال 2022

در حالی که جهان یک بار دیگر عاشق دامن های مینی میکرو شد و والنتینو تغییری جذاب به سمت تک رنگ انجام داد، سال با تغییرات قابل توجهی به پایان رسید. در زیر، به سالی از ویروسی‌ترین، بی‌هدف‌ترین، عالی‌ترین و پر صحبت‌ترین لحظات مد سال 2022 نگاه می‌کنیم.

در بلاگ امروز ما 6 لحظه بزرگ در مد امسال را مشاهده می کنید…

لحظه مرلین مونرو کیم کارداشیان

زمانی که کیم کارداشیان با لباس «تولدت مبارک، آقای رئیس جمهور» مرلین مونرو روی فرش قرمز مراسم مت گالا 2022 ظاهر شد، شاید یکی از بحث برانگیزترین لحظات تاریخ فرش قرمز بود. این شماره که بر اساس مفهومی از باب مکی برای ژان لوئیس ساخته شده بود، زمانی به شهرت رسید که مونرو در سال 1962 در جشن تولد 45 سالگی جان اف.

کیم کارداشیان در مت گالا 2022

با توجه به ماهیت ظریف لباس معروف، کارداشیان به دلیل پوشیدن آن و به خطر انداختن یکپارچگی آن مورد انتقاد قرار گرفت. دیگران نیز از کاهش وزن شدید او برای تناسب با لباس انتقاد کردند. در مجموع، این بحثی بود که برای هفته‌ها، چه قبل و چه بعد از حادثه خاص، بر اینترنت مسلط بود.

بلا حدید در مراسم هفته مد کوپرنی پاریس نمایش را دزدید

این هفته عبارت “عزیزم خویشاوندی” بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، اما اگر بلا حدید چیزی را به ما نشان داده باشد، او بسیار بیشتر از این است. پس از فصلی که در آن در تعداد شگفت انگیزی از شوهای باند فرودگاه ظاهر شد، این سوپرمدل سال را با یکی از ویروسی ترین لحظات مد به پایان رساند: شوی SS23 کوپرنی، جایی که او قبل از پوشاندن با لباس برهنه در باند فرود رفت. ماده ای شبیه به مواد تا زمانی که به لباسی در آغوش بدن تبدیل شد.

بر اساس گزارش ها، 26.3 میلیون دلار تبلیغات به این تظاهرات داده شد. در نهایت در مراسم جوایز مد در اوایل این ماه، مدل سال به حدید اهدا شد.

شماره مت گالا بلیک لایولی

بلیک لایولی در مراسم مت گالا 2022 تغییر شکل مجسمه آزادی نیویورک را از برنز به سبز اکسیده نشان داد. او برای اولین بار یک لباس ستونی ورساچه با چرم کریستال، متالیک و فویل مسی سه رنگ Duchesse با پاپیون بزرگ به نمایش گذاشت. این قطعه سپس با یک کرست سنگی و دستکش های شیک به لباس آبی دریایی و مسی تبدیل شد.

Blake Lively’s

این قطار دارای یک نقشه آسمانی با دست نقاشی و گلدوزی شده بود که از 12 صورت فلکی زودیاک الهام گرفته شده بود که سقف ایستگاه گرند سنترال را تزئین می کرد. او لباس را با یک تاج و گوشواره چند رنگ و میخ سنگ تمام کرد.

مطلب توصیه شده
رفع کبودی بر اثر ضربه

فاش شدن بارداری ریحانا

تنها کسی که می تواند ما را به اطلاعیه بارداری اختصاص دهد، البته ریحانا است.

بارداری ریحانا

ملکه ما در ابتدای سال هنگامی که اعلام کرد در حالی که یک کت قدیمی شانل و لوازم جانبی کریستین لاکروآ به تن داشت، با A$AP Rocky منتظر باحال‌ترین نوزاد جهان است، اینترنت را به سرعت تبدیل کرد. ما هنوز به وضوح آن را به یاد می آوریم. چه لحظه شادی

لیندا اوانجلیستا برای اولین بار پس از 15 سال به باند فرودگاه بازگشت

پس از 15 سال غیبت، لیندا اوانجلیستا، سوپر مدل، در سپتامبر 2022 برای نمایش فندی در نیویورک پیروزمندانه به باند فرودگاه بازگشت. اوانجلیستا، یکی از اولین “سوپرها”، در سال های اخیر پس از افشای این موضوع که یک درمان زیبایی او را، به قول خودش، “به طرز وحشیانه ای تغییر شکل داده است”، خبرساز شد. حضور اوانگلیستا در سرمقاله و کت واک دوران طلایی این سوپرمدل در دهه 1990 را رقم زد.

کیم کارداشیان و کیت ماس، پس از پیاده روی او برای فندی در ماه سپتامبر، اوانجلیستا را به شدت تشویق کردند. او همچنین روی جلد شماره سپتامبر مجله بریتانیایی ووگ ظاهر شد و نه تنها به باند فرودگاه بلکه به سرمقاله نیز بازگشت. لحظات مد سال 2022

الساندرو میکله از گوچی خارج می شود

الساندرو میکله پس از هفت سال به عنوان مدیر خلاق خانه مد ایتالیایی، در اوایل ماه دسامبر به طور ناگهانی از گوچی خبر داد و اخباری را منتشر کرد که افراد کمی پیش‌بینی می‌کردند. مشخص نیست که میشل بعد از بازسازی عظیم و حداکثری خانه خود چه خواهد کرد، اما بدون شک در زمان مناسب بیشتر خواهیم آموخت. تیم طراحی داخلی گوچی تا زمانی که جایگزینی برای آن نامگذاری نشود، مجموعه‌ها را منتشر می‌کند و ما به فرضیات ادامه می‌دهیم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا