معرفی آموزشگاه

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

آموزشگاه عکاسی شیراز، این فرصت را برای علاقه‌مندان به حرفه عکاسی ایجاده کرده است تا این افراد بدون هیچگونه دغدغه‌ای، حرفۀ عکاسی را فراگرفته و در آن به تخصص لازم برسند. عکاسی از جمله محبوبترین حرفه های دنیا محسوب میشود که در میان جوامع مختلف از ارزش بالایی برخوردار است. بدین معنا که حتی اگر فردی علاقه‌ای به آموزش عکاسی نداشته باشد، باز همچنان نوعی احترام و ارزش برای این حرفه قائل است.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

عکاسی فعالیتی است که میتوان آنرا در عرصه های علمی، صنعتی و هنری بررسی کرد. این حرفه در تمام عرصه های مذکور حضور داشته و نمی‌توان آنرا مطلق به یکی دانست. کشف و یا اختراع عکاسی، حاصل تلاش سال ها مطالعه و تحقیق افراد مختلف در دوران های متفاوت است.

مزایای رفتن به آموزشگاه عکاسی در شیراز

عکاسی هنری است که میتوان آنرا به صورت خودآموز و با استفاده از آزمون و خطا فرا گرفت. حال شاید با خودتان بیاندیشید که دیگر چه فایده دارد در کلاس های آموزشگاه عکاسی شیراز شرکت نمایید؟

عکاسی نوعی هنر بصری است که عناصر علمی نیز با آن درآمیخته شده است. به طوری که میتوان از طریق اشتباه کردن و درس گرفتن از آنها، اشتباهات را بهبود داد. اما این فرایند بسیار زمان بر و طولانی است. همچنین ممکن است بدون آنکه متوجه باشید، یک تکنیک را به نارستی یاد گرفته و مدام آنرا تکرار کنید.

اساتیدی که در آموزشگاه های عکاسی حضور دارند، عموماً خودشان در زمینه عکاسی تحصیلات داشته و به تخصص و تجربه بالایی دست پیدا کرده‌اند. شما با شرکت در این دوره ها، با صرفه جویی در زمان خود میتوانید از تخصص و تجربه این افراد استفاده کنید و عکاسی را به صورت حرفه‌ای و اصولی آموزش ببنید.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

فواید زیادی برای شرکت در دوره عکاسی در شیراز وجود دارد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

1. جهت دادن به دید

شرکت در کلاس آموزشگاه عکاسی در شیراز به شما کمک میکند که به دید و نگاه خود جهت بدهید. درواقع عکاسی صرفاً این نیست که بدون فکر کردن هرجا خواستید بروید و درنهایت دکمۀ شاتر را فشار دهید. باتوجه به آنکه عکاسی یک هنر بصری است، پس چیزی فراتر از آن است که ذکر شد.

یک عکس، دیدگاه یک عکاس را توصیف میکند. اینکه چه چیزی او میبیند، چگونه چیزی را که می‌بیند به تصور می‌کشد و در آخر به چه صورت آنرا به بقیۀ افراد جهان نشان می‌دهد.

این دید، بیشتر از درون فرد منشاء میگردد. اما محیط آموزشی یک کلاس و یک مربی خوب می‌تواند به شما کمک کند که به درستی به دیدتان جهت دهید و در آن پیشرفت کنید.

 2. تشویق به عکس گرفتن با آموزشگاه عکاسی شیراز

آموزشگاه عکاسی در شیراز، شما را مجبور می‌کند که به طور پیوسته عکاسی کنید؛ به طوری که به عکس گرفتن عادت نمایید. به همین دلیل نیز میباشد که برخی از عکاسان تازه کار، عکاسی را رها کرده و مقصر را نبود علاقه می‌دانند. در حالی که آنها به طور معمول عکاسی نمی‌کنند. این افراد صرفاً بخاطر علاقه به دوربین عکاسی و لنز جدید خود به سمت عکاسی کشیده شده‌اند.

هرچه از این علاقه کاسته شود، فرد کمتر به سراغ دروبین خود برای عکاسی می‌رود. حتی پس از مدتی نیز به این نتیجه میرسد که دوربین گوشی های هوشمند نیز گزینۀ مناسبی برای رفع نیازهای خلاقانه است. باتوجه به آنکه تلفن های هوشمند نمی‌توانند تعداد زیادی عکس را در خودشان ذخیره کنند، برای طراحی کردن عکس های خلاقانه ساخته‌نشده‌اند.

تنها راهی که میتوان از کاسته شدن علاقه جلوگیری کرد، این است که به طور معمول عکاسی کنید. در حین پروسه عکسبرداری، خلاقیت شما جریان خواهد داشت و مغزتان مجبور میشود در خلق تصاویر جدید و بهتر پویا باشد. این امر تنها از زمانی ممکن است که کمی فشار و اجبار را احساس کنید و به صورت یک روتین روزانه عکاسی نمایید. این اتفاق می‌تواند با ثبت نام در کلاس عکاسی این اتفاق برای شما رخ دهد.

3. تمرین آموخته ها

تمرینات و تکالیفی که شما در خارج از کلاس آموزشگاه عکاسی در شیراز انجام می‌دهید، بخشی از برنامه یادگیریتان است. مفاهیم و نکات تئوری که در کلاس فرا میگیرید باید در محیط خارج از کلاس به خوبی تمرین کنید تا به آنها مسلط شوید.

با شرکت در کلاس های بهترین آموزشگاه عکاسی شیراز، از این منظور مطمئن خواهید بود که تمام مواردی که به شما تدریس میشود، صحیح بوده و باعث پیشرفت در هنر عکسبرداریتان خواهد شد. در نتیجه با تمرین در هرکدام از آنها، قدمی بر حرفه‌ای تر شدن خودتان خواهید برداشت.

علاوه بر آن انجام تکالیفی که به شما گفته میشود، اجباری است و شما باید آنها در زمان مشخصشان تحویل دهید. همین اجبار بودن، عاملی است که میتواند به طور غیر مستقیم در پیشرفتتان به شما کمک کند.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

4. بررسی تکالیف در آموزشگاه عکاسی شیراز

زمانی که افراد در محیط رقابتی قرار می‌گیرند میتوانند بهترین خود را به نمایش بگذارند. در آموزشگاه عکاسی شیراز، رقابتی که میان هنرجویان ایجاد میشود، یک رقابت سالم و مفید است. افراد سعی میکنند در ارائه تکالیف خود کوشا باشند و از نکاتی که در کلاس آموخته‌اند به بهترین نحوه ممکن استفاده کنند.

اساتید هر آموزشگاه در کلاس عکاسی در شیراز به طرق متفاوتی تکالیف را بررسی میکنند. بهترین کار در هنگام ارائه تمرین ها این است که بیشتر عکس هایی که گرفتید را به او نشان دهید نه فقط آنهایی که فکر می‌کنید بهترین ها هستند.

استاد با بررسی تمام تصاویر، آنهایی که بهترین شکل دید شما را توصیف می‌کنند انتخاب کرده و به شما کمک می‌نماید تا دیدگاه درست را برای کارهای بعدی و ویرایش عکس در نظر داشته باشید. در بررسی های بعدی نیز، بهترین تصاویری که هر عکاس میگیرد، سوژه‌ی بررسی عمیق دیگر عکاسان خواهد شد.

وقتی در یک کلاس عکاسی ثبت نام می‌کنید، خودتان را سوژۀ بررسی های عمیق در یک محیط غنی می‌کنید. اما زمانی که به تنهایی کار کنید این موقعیت برای شما مهیا نیست.

5. یادگیری تکنیک های جدید ویرایش عکس

کلاس هایی که در آموزشگاه عکاسی در شیراز برگزار میشود صرفاً محدود به چگونگی عکس گرفتن نمی‌شود. ویرایش و ادیت عکس یکی از مباحث اصلی و اساسی عکسبرداری است که در این آموزشگاه ها نیز آموزش داده می‌شود.

امروزه تقریباً تمام تصاویری که توسط عکاسان گرفته می‌شود، در آخر ادیت می‌گردند. درواقع نحوه عکاسی، نورپردازی و ویرایش عکس، سه عنصر اساسی در عکاسی می‌باشند.

عکاسی یک حرفه‌ی پویا است و همیشه تکنیک ها و ابزارهای جدیدی در آن وجود خواهند داشت که ذهن عکاسان را درگیر خود خواهد کرد. اساتید در حوزه آموزش عکاسی همواره در تلاش هستند بروزترین و کاربردی‌ترین این ابزارها را برای افزایش مهارت عکاسان تدریس کنند.

6. مشخص کردن سبک عکاسی شما

همانطور که افراد با دید و نگرش های متفاوتی به مسادل و محیط پیرامون می‌نگرند، هیچگاه دو عکاسی نیز به یک صحنه به یک شکل نگاه نمیکنند. تفکرات و دیدگاه های آنها متفاوت بوده و در نتیجه تکنیکی که برای عکاسی نیز انتخاب میکنند بسیار متفاوت خواهد بود. حتی اگر هر دوی آنها در یک اموزشگاه عکاسی در شیراز شروع کرده باشند و از یک مربی عکاسی را آموخته باشند، باز هم دیدگاه های متفاوتی خواهند داشت.

عکاسی دارای سبک های متفاوتی است؛ هر فردی نیز باتوجه به نگرش و علاقه خود به سمت یکی از سبک ها جذب میشود. یک کلاس عکاسی، محل مناسبی است که سبک خودتان را بشناسید و روی آن کار کنید تا بهبود یابد. دقت داشته باشید در دنیایی که هر روز دیدگاه جدیدی بوجود می‌آید، مهم این است که دیدگاه خودتان را داشته باشید و آن را ترجیح بنهید.

مطلب توصیه شده
بهترین آموزشگاه طراحی لباس در مشهد

شرکت در کلاس عکاسی به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تصمیم خود بگیرید.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

چگونه آموزشگاه عکاسی خوب در شیراز را بشناسیم؟

تا به اینجای کار با اهمیت شرکت در کلاس های یکی از آموزشگاه عکاسی در شیراز آشنا شدید. اما همانطور که حضور در کلاس ها بسیار اهمیت دارد، انتخاب آموزشگاه عکاسی از اهمیت بیشتری برخوردار است. کلاس عکاسی تنها زمانی برای شما مفید و پربازده خواهد بود که بتوانید در یک آموزشگاه معتبر و کاربلد ثبت نام کنید. در غیر این صورت تنها وقت و هزینه خود را هدر داده و نخواهید توانست به تخصص لازم دست پیدا کنید.

بهترین آموزشگاه عکاسی شیراز، آموزشگاهی است که بتواند شما را از مرحله ایده تا اجرا همراهی کند. عکاسی یک حرفه‌ی بسیار رقابتی است برای همین لازم است شما از پشتیبانی های آموزشگاهتان برای هموارتر شدن راه موفقیت، کمک بگیرید.

همچنین ارائه مدرک معتبر توسط آموزشگاه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. این مدرک درواقع سند و تاییدی بر تخصص شما در زمینه عکاسی است. در نتیجه بواسطه آن، سریع میتوانید وارد بازار کار شوید و مشتریان نیز راحتتر به حرفه‌ای بودن شما اطمینان خواهند کرد.

راهنمای بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

آموزشگاه های بسیاری در شیراز وجود دارد که به برگزاری دوره های عکاسی حضوری و یا آنلاین می‌پردازند. همانطور که گفته شد، شما ابتدا باید بهترین آموزشگاه عکاسی شیراز را انتخاب کرده و سپس باتوجه به شرایطتان یکی از دوره های حضوری یا آنلاین را انتخاب کنید. البته در صورتی که آموزشگاه موردنظر هر دو دوره را برگزار نماید.

آموزش کلاس عکاسی حضوری در شیراز و یا آنلاین، هرکدام ویژگی ها و مزایای خود را دارند و چه بسا مزایای کلاس آنلاین از حضوری بیشتر باشد. در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز می‌پردازیم. تمامی این آموزشگاه ها از اعتبار و تخصص بالایی برخوردار بوده و سال های زیاد و درخشانی را صرف آموزش عکاسی به علاقه مندان پرداخته‌اند. این آموزشگاه ها به شرح زیر هستند:

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان

اگر به هر دلیلی نمیتوانید در کلاس های حضوری ثبت نام کنید و به دنبال کلاس های آنلاین هستید، آموزشگاه خانه صنعت و معدن ایرانیان یکی از بهترین موارد آموزشگاه عکاسی آنلاین در شیراز محسوب می‌شود.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

آموزشگاه خانه صنعت و معدن ایرانیان یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه عکاسی در ایران محسوب می‌شود. دوره های آموزش عکاسی این آموزشگاه هم به صورت آنلاین و هم به شکل حضوری برگزار می‌شود.

مرکز اصلی آموزشگاه خانه صنعت و معدن ایرانیان در تهران است اما برای علاقه مندانی که در تهران سکونت ندارند و نمیتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، دوره های خود را به صورت آنلاین نیز برگزار میکند.

اساتید کلاس آموزش عکاسی در شیراز مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان همگی از اساتید مطرح عکاسی بوده که دارای تحصیلات دانشگاهی در زمینه فیلمبرداری و عکسبرداری هستند.

سرفصل هایی که در دوره عکاسی در شیراز تدریس می‌شود کاملاً همانند سرفصل های کلاس های حضوری است که در تهران آموزش داده میشود. این مباحث همگی بر اساس استانداردهای جهانی از مبتدی تا پیشرفته است. همچنین درپایان دوره، مدرک معتبر بین المللی اعطا می‌شود.

آدرس:  تهران، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، پلاک 54، ساختمان صنعت و معدن

تماس: 46094117، 46094118

دیباگران

از دیگر آموزشگاه عکاسی در شیراز، میتوان به موسسه دیباگران اشاره کرد. این موسسه در عرصه های هنری مختلفی فعالیت می‌کند که عکاسی یکی از آنها است. آموزش کلاس عکاسی حضوری در شیراز از جمله خدمات ارزشمندی میباشد که موسسه دیباگران برای علاقه مندان به عکاسی در شهر زیبای شیراز، ارائه می‌دهد.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

اگر شرایط شرکت در کلاس های حضوری عکاسی را دارید، این مجموعه میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در پایان دوره های دیباگران نیز به هنرجویان، مدرک بین‌المللی دوزبانه و قابل ارائه در کشورهای مختلف اعطا میگردد.

آدرس:  شیراز، بلوار ستارخان، حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد، ابتدای کوچه 8، (ساختمان آبی رنگ)، پلاک 53

تماس: 36292295، 36292294، 36292293، 36263970

خانه آموزش

آموزشگاه خانه آموزش همراه با تیم متخصص خود، توانسته به یکی از بهترین آموزشگاه عکاسی آنلاین در شیراز تبدیل شود. البته دوره های این آموزشگاه هم به صورت آنلاین و هم به شکل حضوری است. تا هنرجویان بتوانند براساس شرایط خود، یکی از این دو دوره را برای آموزش انتخاب کنند.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

شیوه برگزاری کلاس آموزش عکاسی در شیراز خانه آموزش کاملا تعاملی بوده و اساتید و مباحث درسی برای هر دو نوع کلاس یکسان است.

در پایان هر دوره نیز مدرک معتبر بین المللی به هنرجویان اعطاء می‌گردد که بواسطه آن میتوانند هم در داخل و هم خارج از کشور به فعالیت بپردازند.

آدرستهران، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان سازمان برنامه شمالی، نبش لاله شمالی

تماس :44111229

مرکز آموزش

آموزشگاه عکاسی شیراز مرکز آموزش، با داشتن چندین سال سابقه حرفه‌ای در زمینه برگزاری بهترین دوره های آنلاین عکاسی توانسته، عکاسان حرفه‌ای زیادی را وارد بازار کار کند. بواسطه این آموزشگاه عکاسی آنلاین در شیراز میتوانید بدون آنکه زمان و هزینۀ خود را صرف رفت و آمد نمایید، براحتی در زمینه عکاسی به یک حرفه‌ای تبدیل شوید.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

کلاس آموزش عکاسی در شیراز مرکز آموزش در طی 4 ترم برگزار می‌شود که در هر ترم هنرجو با یکی از نکات و سرفصل های اساسی موجود در عکاسی آشنا می‌شود. در آخر نیز به افرادی که در دوره شرکت کردند، مدرک قابل ترجمه بین المللی داده می‌شود.

آدرس : تهران، سازمان برنامه شمالی (مراجعه با هماهنگی قبلی)

تماس: 46094117، 46094118

سپنتا فیلم

از دیگر آموزشگاه هایی که به برگزاری آموزش کلاس عکاسی حضوری در شیراز می‌پردازد، مجموعۀ سپنتا فیلم است. این مجموعه همراه با تیم متخصص خود همواره در تلاش است بهترین و بروز ترین اطلاعات آموزشی ممکن را در اختیار هنرجویان قرار دهد.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

دوره های عکاسی سپنتا فیلم مناسب برای افرادی است که میخواهند وارد بازارکار این حرفه شوند. یعنی دانشپذییر بعد از گذراندن دوره ها می‌تواند به راحتی کسب و کاری را در زمینه‌ایی که آموزش دیده است به راه اندازد.

آدرس : شیراز ، فرهنگ شهر ، ایستگاه 12 ، پلاک 102

تماس: 07136306216

هنر آموزی

از دیگر بهترین آموزشگاه عکاسی شیراز، مجموعه هنرآموزی می‌باشد. این مجموعه به همراه اساتید و تیم متخصص خود، آموزش کلاس عکاسی آنلاین در شیراز را به صورت فوق حرفه‌ای برای علاقه مندان برگزار می‌کند.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

سرفصل های کلاس آموزش عکاسی در شیراز هنرآموزی براساس استانداردها و سر فصل های بین المللی میباشد و از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود. از این طریق هنرجو برای شرکت در کلاس های هنرآموزی مجبور نخواهید بود از قبل پیش نیازی بگذراند.

کلاس های آنلاین کاملا تعاملی بوده و دانشپذیر باید در آنها فعال باشد. در پایان هر دوره نیز مدرک معتبر بین المللی اعطا میشود.

آدرستهران، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان سازمان برنامه شمالی، نبش لاله شمالی، ساختمان مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان

تماس: 46094117، 46094118، 44111229

دانش هنر

مجموعه دانش هنر، آموزشگاه عکاسی آنلاین در شیراز می‌باشد که چندین سال سابقه حرفه‌ای و درخشان در این زمینه دارد. البته علاوه بر کلاس آنلابن، کلاس های حضوری نیز توسط این آموزشگاه ارائه میشود. سرفصل ها و اساتید دوره عکاسی در شیراز دانش هنر با تهران (کلاس حضوری) کاملاً یکسان و مشابه بوده و حتی کلاس آنلاین دارای یکسری مزایای بیشتری نیز است.

بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز
بهترین آموزشگاه عکاسی در شیراز

در پایان دوره کلاس آموزش عکاسی در شیراز دانش هنر نیز مدرک معتبر بین المللی به هنرجویان اعطا میشود. این مدرک قابل ترجمه بوده و دارای مهر قوه قضاییه است. بواسطۀ این مدرک میتوانید در هرجای دنیا که تمایل داشته باشید به عکسبرداری بپردازید.

آدرس: تهران، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، پلاک 54، ساختمان صنعت و معدن

تماس: 46094117، 46094118، 44111229، 46094126، 46094120

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا