مد و استایل

مت‌ گالا 2023 شبی از مد، هنر و فرهنگ

مت‌گالا، همچنین به عنوان مزیت موزه لباس‌ها شناخته می‌شود، مورد انتظار بالایی در صنعت مد است. این یک برنامه بنیادی سالانه است برای برپایی کمک‌های مالی برای موزه هنر متروپولیتن در بخش لباس‌های آن و با حضور بزرگترین نام‌های مد، فیلم، موسیقی و هنر. موضوع برای مت‌گالا هر سال تغییر می‌کند و فرصتی عالی برای طراحان است تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و برای سلبریتی‌ها برای نشان دادن سبک خود. مت‌گالا 2023 قول می‌دهد که شب دیگری از مد، هنر و فرهنگ فراموش‌نشدنی باشد.

مت گالا ۲۰۲۳

مت‌گالا 2023 در تاریخ 1 مه 2023 برگزار خواهد شد و هنوز موضوع برای این رویداد اعلام نشده است. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که موضوع بر اساس هنر و فرهنگ یک منطقه یا دوره خاص الهام گرفته شود. مت‌گالا 2022 به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد، اما مزیت بنیادی لباس‌ها در سال 2023 با شور و شعف برگزار خواهد شد.

مت‌گالا 2023 شبی از مد، هنر و فرهنگ

مت‌گالا 2023 انتظار می‌رود لیست مهمانان پراهمیتی را به همراه آیکون‌های مد، ستارگان هالیوود، موسیقی‌دانان و هنرمندان جذب کند. فرش قرمز نقطه عطف این رویداد خواهد بود، با ستارگانی که نمایشی دلخواه از موضوع را ارائه می‌دهند. طراحان نیز فرصت خواهند داشت تا آخرین مجموعه خود را که در بخش لباس‌ها نمایش داده می‌شود، به نمایش بگذارند.

مت‌گالا 2023 همچنین یک نمایشگاه ویژه در بخش لباس‌ها دارد که آثار برخی از ماهرترین طراحان در صنعت را به نمایش می‌گذارد. نمایشگاه توسط کارشناس بخش لباس‌ها اندرو بولتون تهیه شده است و از 4 مه 2023 تا 4 سپتامبر 2023 برای عموم باز خواهد بود.

مت‌گالا 2023 نه تنها یک شب از مد است، بلکه یک شب از فیلانتروپی نیز است. درآمدهای این رویداد به نمایشگاه‌ها، تهیه‌های بخش لباس‌ها و بهبود‌های سرمایه‌ای موزه هنر متروپولیتن می‌روند. مت‌گالا 2022 باعث جمع‌آوری 15 میلیون دلار برای بخش لباس‌ها شد و انتظار می‌رود مت‌گالا 2023 این مبلغ را بیشتر از آن برساند.

مت‌گالا 2023 شبی از مد، هنر و فرهنگ

در پایان، مت‌گالا 2023 شبی دیگری از مد، هنر و فرهنگ فراموش‌نشدنی خواهد بود. موضوع برای این رویداد هنوز اعلام نشده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بر اساس هنر و فرهنگ یک منطقه یا دوره خاص الهام گرفته شود. این رویداد لیستی از مهمانان پراهمیتی را جذب خواهد کرد و فرش قرمز نقطه عطف شب خواهد بود. مت‌گالا 2023 نه تنها یک شب از مد است، بلکه یک شب از فیلانتروپی نیز است و درآمدهای آن به نمایشگاه‌ها، تهیه‌های بخش لباس‌ها و بهبود‌های سرمایه‌ای موزه هنر متروپولیتن می‌روند. ما منتظریم ببینیم که مت‌گالا 2023 چه چیزهایی برای ما در نظر دارد!

4.5/5 - (2 امتیاز)
مطلب توصیه شده
همه چیز راجبه پارچه هولوگرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا