مد و استایلمقالات

استایل اورسایز

استایل اورسایز در مد

استایل اورسایز یا سبک بزرگ زمانی هست که در مد و فشن مورد توجه افراد مختلف با استایل های متفاوت قرار گرفته است. و در جوامع مختلف ترند شده است.این نوع از سبک استایل و مد در تمام فصل های سال مورد استفاده و کاربردی است و توجه همه را جلب میکند.

از شلوارهای گشاد و ژاکت های سایز بزرگ گرفته تا کت ها و تی شرت های بزرگ. این سبک توسط مردان و زنان پذیرفته شده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. لباس های سایز بزرگ راحت، همه کاره هستند و می توانند راهی عالی برای بیان مد باشند. در این مقاله، روند استایل اور سایز یا همان سایز بزرگ را با جزئیات بررسی خواهیم کرد و نکاتی را در مورد نحوه گنجاندن آن در کمد لباس خود ارائه خواهیم کرد.

استایل اورسایز یا سایز بزرگ یعنی افراد لباسی را انتخاب میکنند یک یا دو سایز بزرگتر از سایز معمولی شما باشد. این سبک در درجه اول با راحتی همراه است و اغلب به عنوان جایگزینی برای لباس های خوش فرم دیده می شود. لباس های بزرگ را می توان در سبک های مختلفی از جمله کت، پیراهن، شلوار و حتی لباس ها یافت. این روند توسط بسیاری از طراحان مد رده بالا پذیرفته شده است و به یکی از اصلی ترین محصولات لباس های خیابانی و مد بالا تبدیل شده است.

استایل اورسایز

 

انتخاب لباس در استایل اورسایز

چنانچه قصد اساتیل اورسایز را دارید باید به یکسری از موارد در نوع پوشش و انتخاب خود دقت کنید ، اور سایز فقط صرفا به انتخب لباس گشاد و بزرگ نیست نکاتی هست که استایل را در اورسایز جذاب میکنند.پوشیدن لباس های سایز بزرگ می تواند یک تلاش دشوار باشد. اگر مراقب نباشید، می توانید به نظر برسید که انگار یک لباس پوشیده اید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا با موفقیت لباس های بزرگ را در کمد لباس خود بگنجانید:

تعادل کلیدی است : اگر یک تاپ سایز بزرگ می پوشید، آن را با شلوار یا دامن باریک ست کنید. این به متعادل کردن تناسب لباس شما کمک می کند.

زیاد بزرگ نشوید : در حالی که لباس های اورسایز به راحتی اهمیت می دهند، شما نمی خواهید خیلی بزرگ شوید. پوشیدن لباس های خیلی بزرگ می تواند شما را شلخته و نامرتب نشان دهد.

تکه های مناسب را انتخاب کنید : وقتی صحبت از لباس های اورسایز برای کار می شود، می خواهید لباس هایی را انتخاب کنید که جلا و حرفه ای به نظر می رسند. کت های بزرگ ، کت های ترنچ و پیراهن های دکمه دار گزینه های خوبی هستند.

تیپ بدنی خود را در نظر بگیرید : لباس های بزرگ می تواند برای هرکسی عالی به نظر برسد، اما باید نوع بدن خود را در نظر بگیرید. اگر شما ریزه اندام هستید، ممکن است بخواهید از لباس های بزرگی که بر اندام شما غلبه می کند اجتناب کنید.

به رنگ های خنثی پایبند باشید : رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید، خاکستری و بژ گزینه های عالی برای لباس های بزرگ برای کار هستند. آنها جلا و حرفه ای به نظر می رسند و به راحتی ست می شوند.

مطلب توصیه شده
دوربین عکاسی

پارچه مناسب را انتخاب کنید : نوع پارچه لباس سایز بزرگ شما ضروری و مهم است. به دنبال پارچه هایی باشید که به خوبی پوشیده می شوند، مانند پنبه، ابریشم یا ابریشم مصنوعی.

لوازم جانبی : لباس های اور سایز گاهی اوقات ساده و غیر جالب به نظر می رسند. برخی از لوازم جانبی مانند کمربند، جواهرات یا کلاه را اضافه کنید تا کمی به لباس خود علاقه مند شوید.

لایه ها را آزمایش کنید : لایه بندی یک راه عالی برای گنجاندن لباس های بزرگ در کمد لباس شما است. سعی کنید یک پلیور سایز بزرگ را روی یک لباس باریک بپوشانید یا یک بلیزر سایز بزرگ را با شلوار جین تنگ ست کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا