آرایش و زیبایی

آموزش خط چشم برای تمامی مدل های چشم

آموزش انواع خط چشم 

آموزش انواع خط چشم ، کشیدن خط چشم از سختترین مراحل آرایش چشم می باشد. که باتوجه به قرم و حالت چشم خط چشم انتخابی متفاوت است و برای هرچشم با چشم دیگر تفاوت دارد.

خط چشم از اصلی ترین لوازم آرایش ضروری به شمار می رود که در عین حال استفاده از آن نیز دشوار می باشد.خط چشم کشیدن هم برای خانم ها و هم برای میکاپ آرتیست‌ها مرحله سختی به حساب می آید. خط چشم کشیدن دقت زیادی نیاز دارد و مانند سایه، زیرسازی پوست و حتی رژ گونه زدن به آسانی انجام نمی شود. کافی است دست شما کمی بلرزد تا آرایش چشم شما خراب شود. این اتفاق دقیقا زمانی رخ می دهد که فکر می کنید آرایش چشمتان را تمام کرده اید!

جهت زیباتر شدن و درشت تر شدن چشم ها خانم ها از خط چشم استفاده میکنند و زیبایی بیشتری را در قسمت بالایی صورت ایجاد میکنند.

آموزش خط چشم

روش آموزش خط چشم کشیدن برای انواع چشم ها

آموزش انواع خط چشم :

چشم های گرد

جهت اینکه چشم شما کشیده تر نشان داده شود چشم های گرد روی خط مژه در قسمت لبه خارجی چشم مداد بکشید و آن را به صورت خط چشم بالدار درآورید.

چشم های با فاصله

اگر دارای چشم هایی با فاصله از یکدیگر هستید ، برای نشان دادن فاصله کمتر چشم ها در گوشه داخلی چشم تمرکز کنید . در آغاز با سایه گوشه داخلی چشم یا مجرای اشک را بپوشانید، داخل چشم ها را مداد بکشید و گوشه خارجی چشمرا زیاد کار نکنید.

چشم های گود

برای خط چشم کشیدن برای چشم های گود ابتدا یک خط چشم بسیار باریک نزدیک خط مژه بکشید یا اینکه فقط گوشه خارجی بالا و پایین پلک خط چشم بکشید. همچنین سعی کنید سایه پهن در بالای پلک نزنید و سایه تیره یا سیاه برای بالای چشم خود استفاده نکنید زیرا سبب گودتر نشان دادن چشم ها می شود.

روش کشیدن خط چشم

چشم های تک پلکی

مناسب ترین طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های تک پلکی اینگونه است که یک خط باریک از گوشه داخلی چشم بکشید و خط چشم را همانگونه که به گوشه خارجی نزدیک می شوید پهن تر کنید.

چشم های پفی

برای بزرگ تر نشان دادن پلک ها با خط چشم در چشم های پفی از قسمت پهن خط چشم آغاز می کنیم درست جایی که باید مداد را بین ریشه مژه ها بکشیم و با نزدیک شدن به گوشه خارجی چشم ، خط چشم را پهن تر می کنیم.

آموزش انواع خط چشم برای چشم های بادامی

یکی از زیباترین مدل های چشم ،چشم های بادامی می باشد . بیشتر آرایشگران برای زیباتر نشان دادن این نوع چشم ، خط چشم های بالدار می کشند.

آموزش کشیدن خط چشم برای چشم های ریز

برای بزرگ تر به نظر رسیدن چشمهای ریز استفاده از خط چشم روشی کارآمد است . پیش از این هم در متن مربوط به آموزش خط چشم  کاملا توضیح دادیم که برای کشیدن خط چشم برای این نوع چشم ها ابتدا خط چشم باریکی را بالای چشم و گوشه پایین چشم بکشید و برای داخل چشم از مداد سفید استفاده کنید تا چشم ها درشت نشان داده شود.

مطلب توصیه شده
مدل موی مناسبت بر اساس مدل صورت

خط چشم

خط چشم کشیدن برای چشم های درشت

بهترین خط چشم برای برای چشم های درشت خط چشم های گربه ای و بالدار هستند . بهتر است اگر دارای چشم درشت هستید بالا و داخل پلک بالایی را نیز مداد بکشید.

خط چشم کشیدن برای چشم های نزدیک به هم

بهترین نوع خط چشم برای چشم های نزدیک به هم خط چشم نه خیلی باریک و نه خیلی پهن است زیرا خط چشم خیلی نازک یا خیلی پهن چشم ها را ریزتر نشان می دهد همچنین بهتر است خط چشم در گوشه داخلی چشم باریک و در گوشه خارجی پهن باشد.

مدل خط چشم برای چشم های پلک افتاده

اگر پلک هایتان کمی پایین تر است و چروک کوچک بالای چشم به وجود آورده، شما پلک های کمی افتاده دارید بنابراین باید خط چشمی بکشید که پلک هایتان را کمی بالا بکشد و چشم ها را باز کند.

برای اینکار شما بهتر است یک خط چشم پهن تر که تاکید بیشتری روی چشم ها به وجود می آورد ، بکشید . انتهای خط چشم را با یک خط ظریف کمی به سمت بالا بکشید و برای آن که چشم هایتان درشت تر دیده شود، از یک ریمل استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا