آرایش و زیباییگریم و میکاپ

ریمل را متناسب با فرم چشم بخر

بهترین ریمل مناسب برای حالت های چشم

ریمل مناسب اصلیترین و مهمترین لوازم آرایش و زیبایی می باشد و بدونِ آ ن چشم ها هیچ حالتی ندارند و مجذوب کننده نیستند. اگر میخواهید چشم هایتان زیباتر باشند باید مدل چشم خود را بشناسید تا بهترین انتخاب را در خرید ریمل داشته باشید.

فرم چشم های گرد

قسمت چین خورده چشم های گرد کاملاً مشهود است و شما می‌ توانید سفیدی زیر یا بالای عنبیه را ببینید. اگر به دنبال ریمل مناسب برای چشمان گرد هستید، باید از ریمل هایی استفاده کنید که حاوی مواد حجم دهنده باشد. ریمل را فقط به مژه های قسمت گوشه خارجی چشم بزنید تا مژه های این قسمت فر تر به نظر برسد و چشم حالت خمار و کشیده تری پیدا کند.

بهترین ریمل مناسب چشم

فرم چشم با پلک افتاده

اگر چین خوردگی بالای پلک شما را پوشانده باشد؛ یعنی چشمی با پلک افتاده دارید و باید کاری کنید که چشمانتان درشت تر دیده شود؛ می توانید خیلی راحت این کار را با آرایش انجام دهید. باید از ریمل مناسب استفاده کنید که مژه هایتان را بلند کند و باعث شود تا چشمان‌ تان درشت تر به نظر برسد. ریمل مناسب چشم که همزمان مژه های شما را فر می کنند هم؛ گزینه مناسبی هستند. در کل باید حجم کافی را به مژه هایتان بدهید تا چشم ها باز تر و درشت تر بنظر برسند.

ریمل مناسب حالت چشم بادامی

افرادی که حالت چشمان بادامی دارند، باید به مژه‌ های قسمت بالا و گوشه چشم شان بیشتر توجه کنند. معمولاً آرایش چشم اسموکی کلاسیک برای این چشم ها مناسب است و ریمل هم جزء اساسی روتین آرایشی آن ها محسوب می شود. ریمل های بلند کننده می تواند چشمان این افراد را زیباتر کند. فرقی ندارد که از چه ریملی استفاده می کنید، در هر صورت حتما باید فرمژه را قبل از ریمل به چشمان تان بزنید.

فرم چشم های به سمت پایین

اگر قسمت بیرونی چشمان شما به سمت پایین متمایل شده است، باید از ریملی استفاده کنید که به مژه های قسمت وسط چشم؛ طول و بلندی بدهد و چشم ها را کمی لیفت کند. بهترین حالت این است که مژه ها را لیفت یا فر کنید و از ریملی استفاده کنید که فرچه آن حالت منحنی داشته باشد و چشم های شما را باز تر نشان دهد.

انتخاب ریمل

مدل چشمان تک پلکی

تک پلکی حالتی از چشم است که چین خوردگی ندارد. افرادی با این نوع فرم چشم باید به دنبال ریملی بگردند که فرچه آن حالت منحنی داشته باشد و به اندازه کافی به مژه ها حجم بدهد. ریمل های بلند کننده هم می توانند حالت چشم این افراد را زیباتر کنند و چشم ها را درشت تر نشان دهند.

فرم چشمان ریز

اگر چشم های ریز و کوچکی داشته باشید، احتمالا به دنبال آرایشی می گردید که چشمان تان درشت تر دیده شود. برای رسیدن به این خواسته؛ باید از ریمل مناسب استفاده کنید که طول مژه ها را بلندتر کند و به اندازه کافی به مژه ها حجم بدهد تا چشمان تان درشت تر دیده شود.

مطلب توصیه شده
فواید پاکسازی صورت

انتخاب ریمل در گریم بسیار مهم هست ، در آموزش گریم مبانی مربوط به زیبایی چهره را میتوانید آموزش ببینید

ریمل مناسب حالت چشم های درشت

چشمان درشت خیلی نیاز به آرایش خاصی ندارند. اگر چشمان درشتی دارید، باید کمی کار را ساده پیش ببرید و خیلی در استفاده از ریمل افراط نکنید. می توانید دو لایه از ریمل را به قسمت بالای مژه‌ ها بزنید؛ سپس آن را به صورت ضربه ای به پلک پایین بزنید تا اضافاتش گرفته شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا