آرایش و زیبایی

بالم گیاهی در زیبایی

شگردهای طب سنتی برای داشتن لب های خوش فرم و زیبا

یکی از روش های زیبایی مخصوص لب ها که از قدیم در زیبایی تاثیر داشته است ، بالم گیاهی می باشد که اثر فوق العاده ای بر روی لب ها دارد و باعث خوش فرم شدن  و جلوگیری از ترک برداشتن لب ها و براق شدن آن می شود.

زیبایی لب ها تاثیر به سزایی در زیبایی چهره و صورت دارد و می تواند جذابیت چهره را چند برابر کند. بسیاری از خانم ها دوست دارند در کنار تمام زیبایی هایی که دارند، یک لب خوش فرم و پر هم داشته باشند.

در این متن از دنیای زیبایی رسپی ها بالم گیاهی و دستورالعمل هایی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید با استفاده از آن ها لب های خوش فرم و پر را تجربه کنید.

تاثیر بالم گیاهی

برای داشتن فرم لب زیبا باید به آن رسیدگی کنبد .البته ممکن است بعضی از این رسپی ها تحریک کننده باشند اما همه آن ها اینگونه نیستند. تحریک ایجاد شده برای افرایش جریان خون در لب ها فقط در حدی است که حجم نهایی آن را افزایش می دهد.

علت آن هم این است که وجود این مواد روی لب ها باعث جریان خون بیشتر در رگ های خونی در نواحی خاصی می شود و لب های شما را درشت تر می کند.بالم گیاهی و رسپی خانگی تاثیرگذاری بالایی در زیبایی چهره دارند و مانند ماسک های روشن کننده تاثیرگذار هستند.

لب سالم

اثرات ماسک های خانگی

بالم گیاهی لب با روغن زیتون و دارچین

طرز تهیه و استفاده

  • یک قاشق غذاخوری روغن زیتون برای مرطوب کردن
  • یک قاشق چای خوری پودر دارچین برای حجم دهی به لب
  • یک قاشق غذاخوری نمک یا شکر

تمام مواد را داخل یک کاسه ترکیب کنید. اول دارچین و بعد روغن زیتون را اضافه کنید و سپس شکر و نمک را به خوبی با مواد دیگر مخلوط کنید و صبر کنید تا این ترکیب به یک خمیر نرم و ضخیم تبدیل شود.

سپس آن را با استفاده از بالم لب به لب هایتان بزنید. مقداری از آن را اسکراب کنید و به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید و سپس لب هایتان را با آب بشویید و بعد خشک کنید. بعد از آن از یک بالم لب معمولی استفاده کنید.

زنجبیل و فلفل

طرز تهیه و استفاده

  • یک سوم قاشق چای خوری پودر زنجبیل
  • نصف قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز
  • یک سوم قاشق چای خوری پودر دارچین
  • یک قطره روغن نعنا
  • یک قاشق چای خوری روغن زیتون

طرز تهیه و طریقه استفاده:

مقداری روغن فلفل قرمز، پودر زنجبیل، پودر دارچین و روغن نعنا را داخل کاسه با یکدیگر ترکیب کنید و خوب هم بزنید و سپس روغن زیتون را اضافه کنید و صبر کنید تا یک خمیر از آن به دست بیاید. سپس آن را به لب هایتان بزنید.

مطلب توصیه شده
زیباسازی لب با ترفندهای خانگی

حدود 20 تا 30 ثانیه آن را روی لب ها ماساژ دهید و اجازه دهید 4 الی 5 دقیقه روی لب هایتان باقی بماند. سپس آن را بردارید و بعد، از بالم یا رژ لب مورد علاقه خود استفاده کنید.

وازلین و دارچین

طرز تهیه و استفاده

  • یک قاشق چای خوری پودر دارچین
  • یک عدد مسواک
  • وازلین

دستان خود را به خوبی بشویید. مقداری وازلین به لب هایتان بزنید. سپس پودر دارچین را به لب هایتان بمالید، اکنون باید وازلین را با دارچین داخل یک کاسه مخلوط کنید و بعد به لب هایتان بزنید. سپس این خمیر را با استفاده از مسواک از روی لبتان بردارید تا لب هایتان ماساژ داده شود.

روغن دارچین

طرز تهیه و استفاده

  • روغن ویتامین e که به جای آن می توانید از روغن زیتون هم استفاده کنید.
  • روغن دارچین
  • مسواک

2 الی 3 قطره روغن دارچین را داخل یک کاسه بریزید و مقدار کمی روغن ویتامین e به آن اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید و سپس آن را به لب هایتان زده و بعد آن را اسکراب کنید.

البته باید کمی روی لبهایتان باقی بماند و بعد آن را بشویید.

ماسک روغن دارچین

بالم گیاهی لب با استفاده از موم

طرز تهیه و استفاده

  • یک قاشق چای خوری موم عسل
  • 5 قاشق چای خوری روغن زیتون
  • نصف قاشق چای خوری روغن دارچین
  • عصاره وانیل

موم و روغن زیتون را با یکدیگر ترکیب کنید و اجازه دهید که این مواد حالت رقیق پیدا کنند و کمی ذوب شوند. سپس روغن دارچین و عصاره وانیل را به آن اضافه کنید و این ترکیب را به لب هایتان بزنید و منتظر باشید تا احساس خنکی کنید.

طرز تهیه رسپی

خوش فرمی لب ها

خوش فرمی ها لب ها خواسته ی هر خانم زیبا پسندی مب باشد و بعضی از خانم ها دوست دارند که لب هایشان در حالت طبیعی حجیم باشد که قطعاً در زیبایی کلی چهره آن ها تاثیرگذار است.

لایه برداری کنید

لایه برداری عاملی برای افزایش جریان خون می باشد. ماساژ دادن با استفاده از بالم لب عاملی برای رطوبت رسانی در نتیجه افزایش حجم لب ها خواهد بود. لایه برداری هم سلول های مرده را برمی دارد و باعث می شود که سلول های جدید جایگزین شود.

افزایش سطح کلاژن

استفاده از مواد ذکر شده و بالم های لب حداقل دو بار در روز عاملی برای افزایش سطح کلاژن در این ناحیه می باشد و در نتیجه به حجم دهندگی آن کمک می کند.

مقدار کمی تحریک لب ها

اکنون می دانید که هرچقدر تحریک لب ها بیشتر باشد، حجم دهندگی آن ها نیز بالاتر است. بنابراین می توانید بالم لب طبیعی را به مراقبت هایتان روزانه تان اضافه کنید و از رسپی های بالا استفاده کنید که کمی لب های شما را تحریک می کند و احساس سوزش به آن می دهند اما در نهایت باعث بزرگتر شدن لب ها خواهد شد.

بازی با رنگ ها

سعی کنید بیشتر از رنگ های روشن تر استفاده کنید که لب های شما را بزرگتر نشان می دهد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا