آرایش و زیباییمقالات

لب روسی

مدل لب روسی

لب روسی از زیباترین مدل های لب می باشد که مدل برجسته آن زیبایی خاصی را برا چهره افراد ایجاد میکند ، در زمان برخورد با یک شخص و قبل از صحبت کردن، در ابتدا به صورت و فرم لب او دقت میکنیم.  فرم و مدل لبها، نقش بسیار مهمی در صورت شما ایفا میکنند. به همین دلیل، شناخت شکل و فرم لب و برجسته کردن آن برای داشتن چهره ای زیبا اهمیت دارد.

در مراکز زیبایی در بین خانم ها تزریق ژل لب طرفدار دارد و بیشترین نوع درخواست در تزریق با مدل لب روسی می باشد. با این حال توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بهتر است بعد از انتخاب مدل تزریق ژل لب مدنظر خود حتما با پزشک مشورت نموده و در صورت عدم موافقت ایشان، اصرار به انجام این متد نداشته باشید. در این روش تمرکز بر لب بلا است. در واقع در لب مدل روسی قد لب بالا افزایش می‌یابد و فرم لب از حالت یکنواختی خارج می‌شود.

در جهان و البته ایران همه روزه، صدها نفر، درخواست تزریف ژل لب و برجسته کردن لب قرار می گیرند و میخواهند فرم طبیعی لب خود را به دلایل زیبایی بیشتر تغیر دهند. در حالی که بسیاری به دلیل عوراض این کار، به تزریق ژل لب رو می آورند. مدل های مختلفی برای تزریق فیلر لب وجود دارد که یکی از آنها مدل لب روسی است که بر اساس ساختار و شکل لب های خانم های روس، الهام گرفته شده است. با این حال توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بهتر است که بعد از انتخاب مدل تزریق ژل لب مدنظر خود حتما با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

مدل لب روسی

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

مدل لب وسی مانند دیگر روش های تزریق ژل لب؛ به مراقبت هایی نیاز است.

  • نباید بعد از تزریق ژل لب ها را لمس کرد.
  • بهتر است تا دو سه روز از مصرف الکل و سیگار خودداری شود.
  • از یخ برای کاهش تورم و قرمزی استفاده کرد و به کیسه یخ را روی لب ها گذاشت.
  • نباید در معرض مستقیم خورشید، سونا و اتاق های بخار قرار گرفت.
  • هنگام خوابیدن باید مراقب بود تا فشاری به لب ها وارد نشود.

لب روسی برای چه کسانی مناسب هست؟

برخی از بیماران ممکن است کمان cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند.

مطلب توصیه شده
بهترین ماده برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش کار باید بسیار ساده باشد. تمام آن چیزی که نیاز است متخصص انجام دهد، تزریق مقداری مواد فیلر اسید هیالورونیک به ناحیه ای از لب است که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و شکل کمان تیزتر و بارزتری را در بالای لب، ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هیچ وقت Cupid Bow طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق فیلر، نیاز داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا